Onze school

Het verhaal van onze school

Bekijk hier waaruit blijkt waarom de Eben Haëzerschool een fijne en goede school is voor uw kind.

Contactgegevens personeel

Hier vindt u de gegevens van ons team, de bestuurscommissie, de medezeggenschapsraad en de oudercommissie.

Handige links voor ouders

Wilt u handige links naar educatieve website? Of weten hoe de Eben Haëzerschool scoort op Scholen op de kaart? U vindt ze hier!

Handige links
informatie

informatie gezonde school

De Eben Haëzerschool is een officiële B-Fit school. Dat betekent veel aandacht voor sport en bewegen. Daarnaast is de school bezig om een officiële 'gezonde school' te worden.

informatie GGD

Als school willen we graag een positieve bijdrage leveren aan onze leerlingen. Weten hoe we dat doen in samenwerking met onder andere de GGD? Bekijk hier alle informatie.

informatie
uw kind

uw kind aanmelden

Als u uw kind wilt aanmelden op onze school, is het handig om een aantal dingen te weten. Kennismakingsgesprek: als u een school zoekt voor uw kind, kunt u altijd een oriënterend gesprek met een rondleiding aanvragen.